Re: = Jaki LCD 19" ??

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 05:39:57 MET

> Prosze Pana, takie rzeczy to tylko w Erze :D
> A tak powaznie, to mam Belinea 101910D, brak błędnych pikseli, ladnie
> swieci i
> jestem zadowolony :) Cena tez przystepna jak na 19'.

hmm ja tez szukam 19stki i moje typy poparte lektura forum mva.pl to:
 Belinea 1011920C albo
Iiyama X486S z przewaga na ten drugi model.
Tyle ze moje kryteria wyboru sa troszki inne a wiec:
1) Gry
2) Internet
3) Filmy
4) Programowanie
w takiej wlasnie kolejnosci. Nie zalezy mi na idelnym odwzorowaniu kolorow,
powiedzmy ze oko moje jest w stanie sie pogodzic z faktem, ze bialy to
bialoniebieski a czarny to szarawy itd.
Natomiast nie jestem w stanie pogodzic sie ze smuzeniem np: przy przewijaniu
stron internetowych w pionie, a takie delikatnie wystepuje np: w monitorze,
ktory dzis uzytkuje Flatron L1930P (25 ms). I o dziwo testujac np: Call Of
Duty 2 nie zauwazylem jakiegokolwiek smuzenia (albo bylo sprytnie
wkomponowane w grafike). Wszak jest tam niezliczona ilosc dramatycznych scan
i dynamicznie zmianiajacych otoczen. A juz przewijajac stronki w Mozilli
mozna dostrzec delikatne smuzenia szczegolnie gdy jest czarne tlo i jasne
litery.
A ceny owych monitorow: no niestety Belka kosztuje 1600 zl a 486stka prawie
2000 zl. Uff a mialo byc tak pieknie, 15K zl i ani grosza wiecej :-)
Ale z drugiej strony zakup monitora to inwestycja w zdrowie i dobre
samopoczucie, wszak przed tym czlowiek spedza te 16 godzin dziennie i chyba
gdzie jak gdzie ale tu nie nalezy oszczedzac. (IMHO)

Wskocz sobie np: tu
http://www.mva.pl/forum/viewtopic.php?t=149&postdays=0&postorder=asc&start=1470 i
napewno cos sobie wybierzesz a przynajmniej zorientujesz sie w temacie.

zdrowko
x4y4