dzisiejsza grafika na plycie - do czego porownac?

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 00:40:33 MET

mam pytanie o grafikę Intela na płytach:
Intel Media Accelator 900 (IMA900) i odrobinę nowsza IMA950

(wiem, że grafika na płycie zawsze będzie gorsza, niż karta grafiki osobna,
w slocie - ale nie o to chodzi, mam bardzo niskie wymagania wobec grafiki)

jeśli mogę Was poprosić:
jak obrazowo można opisać grafiki na płytach IMA900 i IMA950?

do czego je porównać - np. czy one są jakości kart grafiki sprzed lat 2?
sprzed 5 lat? jeszcze starszych i tym samym gorszych? o ile są gorsze niż
popularne (nie jakieś "wyczynowe"!) karty w slot?

dzięki za pomoc

[Mam niskie wymagania - obecnie w moim zabytku jest karta grafiki VooDoo3
3000.
Zupełnie mi ona wystarcza, wg moich wymagań - nic jej nie brakuje, do tego
co robię.
Ale chcąc kupić nowy komputer szukać będę płyty z grafiką na pokładzie -
jeden element mniej do analizowania i kombinowania ;)
Tylko pytanie teraz czy IMA 900 albo 950 będą dobrym wyborem, albo chociaż
lepszym niż moja 10 letnia VooDoo?]