Re: Bezpieczne dane na has³o

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 00:08:14 MET

Adapo wrote:
> Witam
>
> Czy kto¶ z grupowiczów posiada
> lub analizowa³ bezpieczeñstwo poni¿szego urz±dzenia
> http://sklep.proline.pl/shop.php?id=news&subid=bezpieczne_dane_1134560042
>
> Zainteresowa³ mnie ten patent, ale obawiam siê ¿e pin jest jedynie do
> wej¶cia,
> a same dane s± nie kodowane i do odczytania przez ¶rednio zdolnego
> elektronika,
> który pod³±czy pamiêæ z tego urz±dzenia do innego czytnika i zczyta
> dane.

boje sie ze tak w³asnie jest. Na kartach flash, jest jakis system zapisu
danych, najprawdopodobniej zwyk³y fat32, bo jakis inny, wymaga³by
sterowników, albo czegos so by go dekokodowa³o. tak czy inaczej, zeby cos z
takeigo flasha odczytac musia³byc biegac ze sterownikami, przynajmiej za
pierwszym razem.
ToMasz