różnice w prędkości obrotowej dysku w lapptopie a wydajność samego systemu i takie tam inne..

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 00:02:20 MET

Witam
 sprawiłem sobie laptopa takiego starego dość:)
 K6-2 475MHz 128MB RAMu
akurat na tyle szybki aby pracowało co mi jest potrzebne
 ale :(
O ile na blaszaku któy miałem kilka lat temu K6-2 400Mhz
Wk2 z taklim samym RAMem w porównaniu do tego sprzętu to wręcz śmigał:(

stawiam w pierwszym miejscu na dysk

w blaszaku był chyba UDMA66albo już 100 i 5400rpm
jakaś Barracuda
a tutaj jest Toshiba 4.3 4200rpm.i nie znam interfejsu.

czy jeśli zmienie dysk na ciut nowszy i większy tzn na jakiegoś IBM'a nowego
20GB
ale jeszcze nie SATA
czy sądzicie że to coś przyspieszy??
jak ocenić wydajność dysku w klaptopie??
czy skoro producent dopuszcza instalowanie w kompie dodatkowego modułu RAM
tylko 64na stałe i 128 dodatkowe
to czy jest szansa że odppali na np 256 dodatkowej??

Pozddrawiam
Piotr Krupa