Re: Jaki dysk twardy jest najcichszy i ch³odny ?

Autor: J.J. <JJ_at_dzej-dzej.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 19:10:47 MET

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:re23v5lycfjw$.dlg@smutas.org...
> Dnia 14.12.2005, S³awomir Stêpniak napisa³(a):

> J.J. ma jaki¶ kompleks zwi±zany z Samsungiem, kilka osób próbowa³o to
> wyja¶niæ/zrozumieæ, z ró¿nym skutkiem. ;D

Po prostu wszystko co mieli¶my w firmie Samsunga to by³
jedenwielki fajans i tandeta. Potwierdzaj± to kumple, którz
handluj± sprzetem komputerowym

> p.r.h.n, M-ID: <1wgxi79y1dqek$.5pcuo17lhhwp.dlg@40tude.net>
> (orygina³ M-ID: <slrndbnd4c.iu9.joshua@pingwin.ani>).
> Najrozs±dniej sPLONKowaæ Trolla.

Znowu wywo³a³em z lasu importera Samsungów poraz kolejny :D :D

--
Pozdrawiam, D¿ej-d¿ej (J. Jarocki)
Jak powiedzieæ komu¶ "jeste¶ ostatecznym debilem!" ?