Re: Jaki dysk twardy jest najcichszy i chłodny ?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 20:46:25 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:re23v5lycfjw$.dlg@smutas.org...

> J.J. ma jakiś kompleks związany z Samsungiem, kilka osób próbowało to
> wyjaśnić/zrozumieć, z różnym skutkiem. ;D

To by wyjaśniało sprawę, dzięki za podpowiedź, bo już myślałem, że coś
z moimi nie tak, tylko jeszcze o tym nie wiem :)

> p.r.h.n, M-ID: <1wgxi79y1dqek$.5pcuo17lhhwp.dlg@40tude.net>
> (oryginał M-ID: <slrndbnd4c.iu9.joshua@pingwin.ani>).
> Najrozsądniej sPLONKować Trolla.

E tam, przez to pewnie nie wiesz, że w tym wątku spotkało się całe stado
importerów/dystrybutorów Samsunga. Póki mnie to śmieszy, nie będę sobie
żałował :)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)