Re: ABIT AN8-Ultra - Pomozecie ?

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 14:27:23 MET

Dnia Tue, 13 Dec 2005 22:54:41 +0100, PRIMUS napisał(a):

> Witam wszystkich.
> Posiadam w/w plyte glowna i problem :-)
> Komputer po wylaczeniu go "Zamknij system" automatycznie sie wlacza.
> Podobnie jest ze stanem wstrzymania...
> Zauważylem, po dwoch lub juz teraz trzech miesiacach dociekan :-/ ze ma to
> zwiazek z wlozeniem wtyczki sieciowej do karty sieciowej zintegrowanej z
> plyta glowna.
>
> Teraz dalsze fakty w punktach:
>
> - komputer przez pierwsze okolo dwa miesiace (nawet z kablem sieciowym
> podlaczonym) dalo sie wylaczyc - problem pojawial sie stopniowo co jakis
> [...]

Sprawdz czy nie masz w biosie zaznaczone budzenie przez LAN oraz sprawdź
koniecznie czy zworka CMOS jest sobrze wpięta.Ta płyta działa nawet jak się
źle wepnie zworkę(nieprawidłowo) i sama resetuje ustawienia - moze przy tym
ustawia budzenie LANEM.Coś w tym jest ponieważ widzialem juz jak nie da się
wyłączyć tego abita przy wpietej i załączonej kamerze na firewire - to też
sieciówka jakby nie patrzeć.