ABIT AN8-Ultra - Pomozecie ?

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_op.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 22:54:41 MET

Witam wszystkich.
Posiadam w/w plyte glowna i problem :-)
Komputer po wylaczeniu go "Zamknij system" automatycznie sie wlacza.
Podobnie jest ze stanem wstrzymania...
Zauważylem, po dwoch lub juz teraz trzech miesiacach dociekan :-/ ze ma to
zwiazek z wlozeniem wtyczki sieciowej do karty sieciowej zintegrowanej z
plyta glowna.

Teraz dalsze fakty w punktach:

- komputer przez pierwsze okolo dwa miesiace (nawet z kablem sieciowym
podlaczonym) dalo sie wylaczyc - problem pojawial sie stopniowo co jakis
czas az teraz jest juz ciagly

- komputer nigdy nie dawal sie uspic - od nowosci

- komputer ma najnowszy bios na ustawieniach fabrycznych. Probowalem tez tzw
"Optimized Setings", ale problem nie znika

- parokrotnie juz probowalem czyscic CMOS zworka - tez nic

- probowalem tez uruchamiac komputer tylko z HDD grafika i pamieciami na tej
plycie glownej - bez zmian - dalej ten sam problem.

- probowalem wylaczac wszelkie opcje wake-on-lan w biosie. Zreszta po
sflashowaniu biosu plyty ustawienia wydaje mi sie nie powinny powodowac
ponownego uruchamiania sie plyty za sprawa RJ45 ... hmmmm

Moja konfiguraja to:
CPU Athlon 64 3000+ Venice

Wspomniana juz plyta glowna

pamieci GEIL 2X512 dual chanel

HDD western digital 160GB SATA 3Gbits/s

Zasilacz Chieftec 400W kupiony 3 miesiace temu razem z obudowa z chyba
najnowszej serii chieftec'a - zasilacz od nowosci nie ma doprowadzonej
bialej linii -5V do podstawowej wtyczki zasilania plyty glownej. Czy moze to
byc przyczyna?????

Na jaki kolor powinny sie palic diody na tej plycie glownej??

Jesli ktos moglby cos mi poradzic, bylbym BARDZO wdzieczny.
Pozdrawiam,
P.