Re: dziwny pisk przy starcie komputera

Autor: kobaw <vackoba_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 11:15:29 MET

Uzytkownik "lucassus" <lucassus@poczta.onet.[no_spam].pl> napisal w
wiadomosci news:dnoo6a$sqg$1@inews.gazeta.pl...
> Mam problemy z dziwnym piskiem przy starcie komputera. Czasem przy
> wlaczeniu, o wiele czesciej po resecie wystepuje dziwny krotko trwajacy
> pisk, po czym komputer wiesza sie, ekran jest czarny. Po zresetowaniu
> komputera (od 1 do 3 razy) komputer uruchamia sie normalnie.
> Co moze byc przyczyna takiego zachowania? Dodam, ze wyprobowalem chyba
> wszystkie wariancje konfiguracji bios'a..
>
> dzieki z gory ze wszelkie porady :)

mialem podobny problem, z tym ze pisk powtarzany byl 4 razy (dosyc cichy).
Okazalo sie ze wiatrak na coolerze procesora zatarl sie i nie za kazdym
razem chcial startowac. Proponyje przy wylaczonym kompie sprawdzic czy
wiatrak obraca sie bez zadnych oporow.
Ewentualnie napisz jakiego rodzaju jest ten pisk (dlugosc, glosnosc i skad
pochodzi)

pozdrawiam