Re: Karta MMC 1 GB IMRO 200x

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 10:57:49 MET

Użytkownik "RysioSnajper" <dsdsa@sad.sasad> napisał w wiadomości
news:dnfbdl$9aq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Kupiłem taką kartę jak w temacie w komputroniku i mam pytanie jak
> uzyskać transfer sugerowany przez producenta i sprzedawcę, tzn.
> 200x 150 kilobajtów, czyli 30 MB/s? W jakim czytniku?
> Kupiłem tą kartę ze względu na zgodność MMC z nokią 9500.
> Max transfery jakie uzyskuje w czytnikach Chieftec, Hama i
> kupionym od foto ritek model no. SG 362A to okolo 1,5 MB zaips i
> odczyt. A mój stary SD 256 MB SanDisk uzyskuje w tych czytnikach
> 4.5 MB odczyt i 1,5 zapis. Testowane HD Tach'em.

Nie wiem skąd Komputronik wziął te rewelacje o tak wysokiej prędkości
pracy tych kart. Na stronie ich producenta
http://sklep.imro.pl/?exec=shop&mode=product&idKategoria=8&idProdukt=183&idProducent=3
karta MultiMedia Card 1024MB IMRO Ultra x200 ma całkiem inne parametry:
szybkość odczytu (max) 6.1 MB/s, szybkość zapisu (max) 2.9 MB/s. A to co
Ty zakupiłeś wygląda na zwykłą kartę MultiMedia Card 1024M IMRO o
jeszcze niższych parametrach 1,6 MB/s / 1,4 MB/s.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/