nagrywarka LG - GSA-4167B (DVD)

Autor: Adrian Pietrucha <adi555_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 10:10:26 MET

Mam problem, z ta nagrywarka, kupilem wczoraj nowa, podlaczylem wszystko tak
jak trzeba, a nie moge nagrywac. NA plycie doloczanej do nagrywarki byly programy:
Nero Express, InCD i ODD firmware auto update. Ten ostatni nie dziala, po
wlaczeniu go pojawia się komunikat z bledem i pisze tam jakes dziwne literki,
nero tez nie dziala, jak wlaczam, to pojawia sie :"need original WINDOWS
WNASPI32.DLL" Nie wiem co zrobić POMOCY! P. S. Odtwarzanie plyt dziala! P.
S.2: To jest moj jedyny naped!