Re: Monitory LCD Elzo

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 10:10:16 MET

> ja mam L685 z czasem reakcji 40ms i grach FPP nie występuje żadne smużenie-
> do tej pory zastanawiam się jak Ezio to zrobiło- są to absolutne Mercedesy
> wśród monitorów LCD

Zapewne jest to monitor na matrycy S-IPS, o których mówi się że mają
tolerowalne smużenie, a opis "40ms" jest po prostu bardziej zbliżony do
prawdy niż opisy "20ms" na nowych monitorach z tą matrycą albo "4ms" na
monitorach z TN-em. Mimo wszystko - sądząc po ostatnim teście NECa na
mva.pl - PVA/MVA z dopalaczem może S-IPS szybkością pobić. Ale
oczywiście EIZO raczej zapewni lepszą jakość obrazu (kolorki itp.), bo o
to dbają w swoich monitorach (przynajmniej tak słyszałem).