Re: Jaką wybrać obudowę?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 08:40:23 MET

Dźwiedziu napisał(a):
> Tak... gdzieś 300km od miasta i 2x zabule za koszty wysyłki :/

Wysyłka 15-20kg obudowy Chieftec to koszt około 14-15zł kurierem przy
przedpłacie...

> A jakiej firmy obudowy są dobrze wykonane?

Wspomniany Chieftec (najtańszy a bardzo dobry), Antec, Thermaltake,
Sharkoon, Cooler Master itd. W miarę dobre są jeszcze Modecom, ale ja
osobiście nie mam za grosz zaufania do tej firmy.
Włączyłem właśnie sklep http://Angela.pl i widzę na górze wielki baner -
obudowy Chieftec Dragon już od 165zł (i jeszcze smyczka gratis ;)). Być
może Cię to zainteresuje? Sprzęt jest bardzo dobry.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]