Jaką wybrać obudowę?

Autor: <nkgWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 15:24:42 MET

Witam

Chcę kupić obudowę Midi Tower bez zasilacza w cenie do 150zł.
Najważniejsze jest to by moja płyta główna ASUS A7V8X-X z procesorem Athlon XP
2000+ "czuła się w niej dobrze". W dotychczasowej obudowie mam problem z
montarzem urządzeń w najniższej kieszeni 5,25', ponieważ zawadza o gniazdo
zasilania płyty głównej. Zasilacz jaki będzie w niej zamontowany to CHIEFTEC
400W GPS-400AA-101A.
Musi zapewniać dobry obieg powietrza. Z przodu wyjścia USB i Audio, kieszenie
5,25' najlepiej 4.

Upatrzyłem sobie coś takiego:
http://www.i-box.pl/produkty/show.php?hps=obudowa_lynx2

Szukając po archiwum grupy, natrafiłem na wypowiedzi nie polecające obudów
I-BOX, ale nic nie pisali dlaczego, ani na jakich modelów to dotyczyło. A ta
powyższa to podobno nowość i nic, prócz tego co pisze na tej stronie, nie mogę o
niej znaleźć :/

--
Dźwiedziu