Re: Monitory LCD Elzo

Autor: Promyl <jacwan_at_pisz.nagg>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 19:55:50 MET

redone napisał(a):

> ja mam L685 z czasem reakcji 40ms i grach FPP nie występuje żadne smużenie-
> do tej pory zastanawiam się jak Ezio to zrobiło- są to absolutne Mercedesy
> wśród monitorów LCD

podpisuje sie pod tą opinią w 100%
przez ostatnie lata mialem L685 - kupilem dawnooo jako nowosc
kosztowal mnostwo - ale nic na rynku mu nie dorównywało
tydzien temu przy okazji - ojciec kupowal zestaw - postanowilem:
wymienic L685 (poszedl dla ojca) na L768
poki co nie dostrzegam duzych roznic...
dla mnie monitory Eizo to podstawa ;-)))
mogę z czystym sumieniem polecić...

pozdr.