Głośniczki na prezent do 150 zł?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 18:48:32 MET

Jakie polecilibyście głośniczki 2.1 na prezent do kompa?
Na razie wyeliminowałem Creativa bo go nie lubię - ale może ktoś mnie do niego
przekona? :D

Moje typy:
Logitech X-210 2.1 (bo lubię Logitecha, a że wyeliminowałem Creativa... No i są
całkiem ładne)
http://www.capslock.pl/produkty/glosniki_logitech_x-210/7873

MC-9860 Modecom (kurcze - tylko dlatego, że ma pozytywne opinie na komputroniku
i niby wygrał jakiś test w Enterze, ale jakoś nie mogę uwierzyć, że to dobrze
gra...)

Wiem że za te pieniądze to nie ma co wymagać - ale... to nie dla audiofila sprzęt :)

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...