asus i drukarka HP dj 1020

Autor: t stadnicki <tstad_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 18:47:26 MET

Witam
mam problem z instalacja drukarki laserowej
hp 1020 na kompie (płyta asus P5P800S, Intel 848P)z nowo zainstalowanym
systemem
XP Prof z SP2. Objawy są takie:
instalują się strowniki, w pewnym momencie proszą o podłączeie drukarki do
portu USB - podłączam, urządzenie jest wykrywane, ale instaluje się
niepoprawnie.
W menadżerze urz. widać ją jako uniwersalna drukarkę -
nie jst rozpoznany typ.
Instalowałem to parę razy i zawsze taki efekt. Na innym kompie idzie bez
problemów - czyli uszkodzenie drukarki, kabla można wyeliminować.
Proszę o jakieś sugestie