Re: zabezpieczenie p³yty CD

Autor: gardziej <gardziejewski_at_tlen(czyli>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 16:04:00 MET

> Czy jest jakas mozliwo¶æ w taki sposób nagrac lub inaczej stworzyæ p³yte
> CD aby mo¿liwy by³ jej tylko jednokrotny odczyt. ? Po takeij operacji
> dane nie bed± do odczytania drugi raz. Ewentualnie wchodzi w gre jaki¶
> termin uzywania np odczyt tylko przez jeden dzieñ.
> Czy to w ogole realne ?

tak
widzialem to na jakims filmie, tyle ze moze byc niebezpieczne, bo plyta sama
sie zapali, albo nawet wybuchnie, wydajac przy tym glosne ostrzezenia o
"autodestrukcji za 5 sekund"... :)

tak powaznie, to nigdy o czyms takim nie slyszalem, ale teoretycznie gdyby
na plycie byl "wirus" ktory po zakonczeniu przegladania plyty (jak to
sprawdzic?) zmusilby nagrywarek (!) do przetrzymania plyty i zamazal ja...