Re: Przerabianie k.graficznych -lepsza ostro¶æ

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 12:06:26 MET

> Poprostu jak jest dobra karta to i te elementy ma dobrze zaprojektowane.

A s³ysza³e¶ kiedy¶ o normach dotycz±cych emitowania zak³óceñ itp itd?
Ja mam dobra kartê a obraz szmelcowski, mia³em wcze¶niej Vipera i obraz
brzytwa :)
Oczywi¶cie kiepska karta nawet bez tych filtrów wysy³a sieczkê, ale mia³em
kilka dobrych w rêku (asus, Winfast, Gainward) i wszystkie zapodaj± zbli¿on±
sieczkê na ekran - wyra¼nie rozmyty obraz.

--
Mariusz