Re: Przerabianie k.graficznych -lepsza ostrość

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 11:17:39 MET

Użytkownik "EdiTon" <nodle@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dnlstd$pf8$1@news.interia.pl...

> Kiedyś trafiłem na strone z opisem przerabiania kart graficznych.
> Przeróbka polegała na wylutowaniu kondensatorów i/lub rezystorów na
> wyjsciu (bodajze w filtrze dolnoprzepustowym). Po takiej ingerencji obraz
> wyswietlany na monitorze stawał się ostrzejszy. Niestety nie pamietam tego
> linka a google nie chce powiedzieć :( moze ktoś ma i sie podzieli ?
> (pamietam, ze byl tam dokladny opis postępowania, schemat i fotki)

Strony niestety nie pamiętam ale sprawę kiedyś przerabiałem i nie zauważyłem
poprawy jakości wyświetlanego obrazu.
Poprostu jak jest dobra karta to i te elementy ma dobrze zaprojektowane.

Dodatkowo nietrudno się wpędzić w kłopoty szczególnie jak nie masz wprawy w
lutowaniu SMD.

--
Mirosław P.
GG 1119311