Re: podkręcanie bartona 2500 - coś nie wychodzi ;-)

Autor: Mancer <mancer.SorryUsunTo._at_o2.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 00:54:53 MET

"MPer" <kadeex@poczta.onet.pl> wrote in message

> zwracam się z prośbą do specjalistów, a zwłaszcza do szczęśliwych (?)
> posiadaczy podobnych konfiguracji o poradę jak toto najlepiej
> podkręcić... Wszędzie czytam jak to gładko jest podkręcić bartona 2500
> samym jeno FSB do bartona 3200 ( z zegarem rzeczywistym 2200) ,

Niestety nie każdego się da. Swego czasu zmontowałem parę kompów z
Abit Nf7-s + Barton 2500+ . Dwa działały bez problemów @3200 na
oryginalnym vcore, a nawet więcej na wyższym ;-). Jeden wymagał
podniesienia do 1.75V aby osiągnąć stabilne @3200. Dwa nie dały
się w ogóle podkręcić w zadowalający sposób.

--
     Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl