podkręcanie bartona 2500 - coś nie wychodzi ;-)

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 22:57:39 MET

witam,

zwracam się z prośbą do specjalistów, a zwłaszcza do szczęśliwych (?)
posiadaczy podobnych konfiguracji o poradę jak toto najlepiej podkręcić...
Wszędzie czytam jak to gładko jest podkręcić bartona 2500 samym jeno FSB do
bartona 3200 ( z zegarem rzeczywistym 2200) , tymczasem u mnie udało się
wyciągnąć FSB do niebotycznej wartości 174 Mhz i na tym koniec, dalej
niebieskie ekrany itd. Może o czymś zapomniałem (to moje pierwsze próby
podkręcania)? Sama płyta jest przecież niezgorsza do overclockingu...
W Biosie stoi jak wół, że FSB można ustawić w zakresie od 100 do 280, wiem,
że to teoria, ale 174 ??? - bez przesady...
Nie wiem, coś nie tak z płytą , z procesorem, może coś dodatkowo przestawić
w biosie?

MSI KT6 Delta FIS2R (MS 6590 v.2), najnowszy bios
AMD Athlon XP 2500+ Barton (AXDA2500DKV4D KQYHA 0414GPMW, zielony laminat)
chłodzenie: Scythe Katana + Arctic Silver 5 (świeżo założony, temp.
procesora niskie i stabilne)
Kingston Value RAM 512 MB PC 3200 CL 3 (KVR400X64C3A/512)
Chieftec 360W Dual Fan, aktywne PFC
Prolink GF FX 5200 128 T/D Ultimate Edition
HDD WD 80GB 8MB cache SATA
Benq DVD-RW, BTC CD-RW
FDD
Obudowa Chieftec medium z serii Matrix, 3 wiatraki 80 mm