Re: Monitor - koniec czy regulacja

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 22:23:48 MET

prawdopodobnie zwiekszylec czestotliwosc odswiezania - skutkuje to wzrostem
pasma i mzoe wlasnei dac taki efekt - nie wiem z jaka czestotliwoscia teraz
pracujesz, sprobuj ja obnizyc do np 75Hz i zobacz wtedy, mzoe zwiekszyles
rozdzielczosc z 1024 na np 1280 czy 1600 to tez zwieksza pasmo...
W najgorszym razie siadaja uklady wzmacniacza koncowego wizji, (byc mzoe
starzeja sie kondensatory - tak w monitorach tak jak w plytach kondziory
wysychaja i moga sie poajwiac takie rzeczy) w kazdym razie sprawa jest do
naprawy i mysle ze nei zedzr z ciebei nikt skory - inna sprawa ze byc mzoe
za niewielkie peinaidze mozna kupic np 21 calowego eizo z allegro... wiec...
sam ocen co i jak ci sie oplaci (koszt naprawy szaczuje na ok 100 - 200zl)