Monitor - koniec czy regulacja

Autor: Marcin <bardzozlyadres_at_jeszczegorszy.com>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 15:43:03 MET

witam,

od kilku lat jestem szczesliwym uzytkownikiem monitora NEc Multisync
FP950. tydzien temu zaczely sie na nim pojawiac "odbicia" takie, jak
ilustruje ponizsze zdjecie:

http://www.mastyk.com/nec/monitor.jpg

(linie w oryginale maja szerokosc 1px, a znieksztalcenia pochodza od
aparatu)

Mam pytanie - czy to kwestia regulacji, bo cos sie w srodku rozjechalo,
czy jest to po prostu efekt wieku monitora i nic sie z tym nie da zrobic?

Monitor nie byl przenoszony, kabel nie byl przemieszczany, jest
przykrecony zarowno do karty jak i do monitora.

Nie pojawily sie zadne obce zrodla elektromagnetyczne.

wszedlem do BIOSU, aby zobaczyc w trybie tekstowym i jest tak:

http://www.mastyk.com/nec/monitor_2.jpg
http://www.mastyk.com/nec/monitor_3.jpg
http://www.mastyk.com/nec/monitor_4.jpg

wiec tutaj nie ma takich odbic, a przynajmniej ja ich nie widze :)

Pozdrawiam
Marcin