Re: Który laptop do około 3k pln

Autor: p.sz. <johnn_at_poczta.fm>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 22:08:31 MET

Użytkownik "Botanix" <botanix@master.pl> napisał w wiadomości
news:dnicvh$he7$1@ns.master.pl...

> Witam
> Ja równierz chciałbym pochwalić Hp.Posiadam model nx6110(512ram,60gb dysk,
> procek celeron 1,5GHz, karta graficzna zintegrowana GMA 900 nagrywarka
> DVD, WLAN ...itd.) i jestem z niego wpełni zadowolony.Bateria trzyma ok
> 3-4godziny,przy oglądaniu filmu ok 2,5godziny [ więc nieźle :) ].Do tego
> na pochwałę zasługuje dobrej jakości ekran i na prawdę niezły dźwięk z
> wbudowanych głosniczków (poruwnywałem do IBM i Acer w tych cenach się nie
> umywają ).Ze sprzętem jak dotychczas nie miałem żadnych problemów.Muszę
> [...]

mam hp z celkiem 1.4M, 40 MB hdd, 512MB, dvd rw dl ls, bez wifi (chociaz
wersje z wifi tez sa).
najlepsze o czym moglbym powieedziec co dot ego laptopa:
-wydajnosc
-super klawiatura i touch pad
-super dzwiek
-bardzo dobra nagrywara
-niezla bateria

co do tego co mogloby byc lepsze:
- jasnosc do lcd
- brak guzika do wylaczenia dzwieku (hehe)
- chcialbym miec wyjscie video (w mojej wersji nie ma)

oglonie nx6110 to bardzo dobry wybor :D