Re: Który laptop do około 3k pln

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 00:33:24 MET

> Ja mam HP za ok. 3400 od pol roku i sprawuje sie doskonale. Zero problemow
> (procz braku plyty ze sterownikami na poczatku, ale to norma u HP jak sie
> kupuje bez WIN), wiec jestem bardzo zadowolony.

Witam
Ja równierz chciałbym pochwalić Hp.Posiadam model nx6110(512ram,60gb dysk,
procek celeron 1,5GHz, karta graficzna zintegrowana GMA 900 nagrywarka DVD,
WLAN ...itd.) i jestem z niego wpełni zadowolony.Bateria trzyma ok
3-4godziny,przy oglądaniu filmu ok 2,5godziny [ więc nieźle :) ].Do tego na
pochwałę zasługuje dobrej jakości ekran i na prawdę niezły dźwięk z
wbudowanych głosniczków (poruwnywałem do IBM i Acer w tych cenach się nie
umywają ).Ze sprzętem jak dotychczas nie miałem żadnych problemów.Muszę
przyznać że naprawdę takiego cudeńka( jak za taką kasę) się nie spodziewałem
w testach wydajności dorównuje słabszym desktopom ale mi wpełni
wystarcza.Jak wiadomo ażdy chwali to co ma ale ogólnie krąży o Hp bardzo
dobra opinia.Na prawdę warto.
pozdrawiam
Botanix