Re: problem z wyborem x800GT 256 mb...o co tu chodzi ?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 15:54:07 MET

VooDoo napisał(a):
> hmm to moze napisze szczegoly
>
> karta ma byc na slot AGP 8x !! GTO jest na pci e wiec odpada
>
> ten model sapphire 8 potokowy da sie zmodowac lakierem na 12 potkow a to
> juz cos ?
>
> z kolei 66000gt nie ma takiej mozliwosci ? ciagle sie wlasnie waham
> miedzy gigabyrem z tubro force ( koncowka VP ) a sapphirem , z tych
> testow wychodzi ze radek lepszy no oprocz dooma 3

VooDoo bierz Radeona - ja sobie sprawilem GF6600GT w nadziei ze teraz
pogram nie szczedzac na mozliwosciach graficznych - a tu lipa. Przy AAx4
juz zaczyna rwac w Quake4 a w Doom3 jeszcze gorzej :(
zaluje tego zakupu. Wolalbym teraz Radeona i tyle (tylko z kaska u mnie
bylo krucho bo swoj model Gigabyte'a wyrwalem za 660 zl)

Pzdr, OMSON