Re: Wirus czy płyta główna się sypie ?

Autor: Marian Białosiewicz <despertador1_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 15:37:06 MET

Miroslaw Habarta wrote:

> Ale do pewnego dnia wszystko działało bez dotykania żadnych zworków na
> płycie
> (nawet nie wiem gdzie te zworki są, bo tam wszystko mozna ustawić z
> BIOS-a),
> a potem przestało.
>
> Mirek
Ja odnosiłem się do tego że po wyjęcu i włożeniu wtyku USB działa, w biosie
tego nie można ustawić. Mam tą płytę i musiałem to przestawić bo mysz i
klawiatura mi nie działały. Ja mam SUSE 10 proc też mi startuje na 1000,
ale mogę go przestawić na full. Jak instalowałem Mandrivę to też miałem
kłopoty, właściwie to prawie nie chciało działać, na SUSE jakoś chodzi.

--
Marian