Re: cichy energooszczedny komp

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 15:36:04 MET

Grzesiek wrote:
> Przymierzam sie do zlozenia sobie kompa. Glowne zastosowania to:
> programowanie, cad, czasem kompresja video.
> Chcialbym zeby byl maly cichy i energooszczedny jak laptop i zarazem
> obliczeniowo wydajny jak stacjonarny. Mysle, ze sprawe wydajnosci zalatwilby
> jakis P4-3GHz z HT. Zastanawiam sie nad obudowa i plyta. Co mozecie polecic
> jesli chodzi o cicha zgrabna obudowe micro ATX?
> Jesli chodzi o wymagania co do plyty to powinna miec na pokladzie usb,
> IEEE-1394, lpt, com , ATA i SATA, dzwiek, LAN, grafe zintegrowana ale dobra,
> [...]
Jak dla mnie możesz próbować w tym kierunku co ja.
AMD 64 bity na 939 + płyta na chipsecie 6150 + obudowa
AMD się mało grzeją, 6150 ma szybką zintegrowaną grafikę, obudowa chyba
najmniejsza i najładniejsza z tych w cenie do 200 zł...
http://www.megabajt.com.pl/produkt/TRAOBU08016

Oczywiście nie ma to jak np. SilverStone ale 700 zł to przesada jak dla mnie na
razie :)

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...