Re: cichy energooszczedny komp

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 16:20:22 MET

Użytkownik "Grzesiek" <niechcespamu@pl.pl> napisał w wiadomości
news:dnk09c$r5b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jesli chodzi o wymagania co do plyty to powinna miec na pokladzie usb,
> IEEE-1394, lpt, com , ATA i SATA, dzwiek, LAN, grafe zintegrowana ale
dobra,
> zlacze PCI i PCI-E, mozliwosc wyciszania wiatrakow i obnizania
> czestotliwosci taktowania procka. W ostatecznosci jesli bedzie problem z
> plyta mATX moze byc zwykla ATX ale spelniajaca w/w warunki.

Ostatnio kolega kupił sobie płyte mATX firmy MSI tyle ze pod Semprona. Nie
pamietam dokladnie modelu wiem ze na s.754 no i miala zintegrowany fajny
dzwiek,grafike(zintegrowany Radeon, NFS na tym śmigał), sata itd. do tego
miala wolne zlacze PCI-E. Poszukaj na stronie MSI, a jakbys nieznalazl to
daj znac to wysle meila do kumpla.