Dell Optiplex Gx1 i AGP

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 19:14:16 MET

Witam,
Stałem się posiadaczem czegos takiego - w sumie, niezły komp, zwłaszcza jak
za tak niską cenę, ale...
karta graficzna, to zintegrowana Ati 3d Rage Pro - 4MB.
Mając w szafie starego Radeona 7000 - chciałem go podmontować i juz.
ale co sie okazało? kontrukcja wewnątrz czysto-żywo dellowska, sloty - 2 ISA
i kilka PCI - i _zadmego_ AGP ;-(
Szok normalnie....
co dalej? pozostaje tylko zakup jakies karty grf pci-owej, czy też moze jest
jakis inszy myk?
pytam o myka, bo w sumie, to te wszystkie sloty są zamontowane w jednym
wielkim slocie, ktoory to jest na płycie głównej ;) - jak pisałem wyżej -
zapewne oryginalna kontrukcja della ...

no więc, miał ktoś podobny problem?
Mozna jakoś pożenić tego Della z AGP?
Ukłony