Re: Pendrive a bezpieczeństwo danych@

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 18:23:50 MET

Sówka zapodał(-a):
> Witam
> Czy ktoś orientuje się jakie jest ryzyko utraty danych przechowywanych
> na w/w urządzeniach, oczywiście przy normalnym ich użytkowaniu

Takie, że:
- miałem jakiegoś dziwnego pendrive (zobaczę nazwę w pracy). Wg. praw Murphy'ego
w momencie, gdy miałem na nim przez parę godzin jedyną kopię ważnego pliku
(certyfikatora) - to się spierdzelił
- jak jest nawet pendrive firmowy (np. Kingston) - wcale nie jest tak trudno go wygiąć
i uszkodzić gniazdo (np. podłączony z tyłu laptopa, podsuwasz laptop; pod pendrive wchodzi
jakaś książka i się "gwizdek" wygina

Ogólnie wychodzę z założenia, że przenoszę na nim dane, które nie są bardzo
strategicznie / zawsze mam gdzieś kopię.

Co do żywotności: wystarczy zainstalować na nim windows i 2 tygodnie popracować...
Nie wytrzyma tego.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,