Re: Pendrive a bezpieczeństwo danych@

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 19:50:45 MET

Użytkownik "Sówka" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości
news:86399639.20051211173951@xxx.xx...
> Witam
>
> Czy ktoś orientuje się jakie jest ryzyko utraty danych przechowywanych na
> w/w
> urządzeniach, oczywiście przy normalnym ich użytkowaniu

Nie..., ale opiszę dwa swoje ostatnie przypadki utraty danych:
1. PQI U190 256MB
    Włożyłem na stałe do swojego PC, tj. nie wyjmowałem
    na czas wyłączania i włączania PC i po pewnym czasie
    okazało się (dokładnie nie wiem kiedy), że Pen... jest
    uszkodzony - razem z zawartością. Nie wiem, czy
   w takich sytuacjach powinno dojść do uszkodzenia,
   ale fakt, że doszło.

2. PQI U339 256MB
   Próbowałem coś odczytać na PC kolegi. Po włożeniu
   system nie wykrywał Pen... Dopiero kiedy zniszczył
   też swój, ostatecznie okazało się, że przyczyną była
   zła kolejność pin (złe podłączenie kabelków)
    -> gniazdo USB z przodu obudowy. PC był
   wcześniej składany przez sprzedawcę i ten
   popełnił błąd, ale danych i Pen... już nie mam ;-((