Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: the.one <the.one_at_gazeta.xx>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 12:11:25 MET

[...]
> Pomyśl o Acerach!
> To naprawde laptopy średniej półki, może i średniej jakości ale o
> najlepszym współczynniku ceny do możliwości.
> Dlaczego tyle się pisze o problemach z nimi?
> jest ich najwięcej na rynku- niepamiętam ale pewnie coś koło 50%

Chyba nie ze sredniej ale najnizszej polki. Swego czasu kupilismy troche
tego cuda i na dobre to nie wyszlo. Plastik byl tragicznej jakosci - tylko w
tym zlomie widzialem obudowy popekane od normalnego uzytkowania !!! Po pol
roku problemy z zawiasami od matrycy. Nie polecam.

Podobnie nie polecam Maxdaty, chociaz to podobno tylko moj model mial same
problemy (1000T). Ale po ostaniej wizycie w serwisie podmieniono mi procesor
z 1800+ na 1300+ !!!

Co do HP - podobaly mi sie stare obudowy. Te nowe sprawiaja wrazenie zbyt
delikatnych. W nowej wersji mamy go dopiero tydzien wiec ciezko cos wiecej
powiedziec, ale pierwsze wrazenia byly raczej niezbyt pozytywne (gumowe
przycisku w touchpadzie kojarza mi sie z ZX Spectrum). W HP jest teraz (od
maja chyba) promocja - daja gratis dodatkowy rok gwarancji jesli sie do nich
zglosi w ciagu 2 tyg od zakupu. No i zawsze mozna dokupic dodatkowa
gwarancje, ale to kosztuje.

the.one