Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 08:42:35 MET

kriss napisał(a):
> Mam zamiar kupić laptopa przede wszystkim do zastosowań domowych mam już dwa
> z których muszę do poniedziłku wybrać jeden. Obydwa mają podobne parametry
> wię chodzi głównie o niezawodność wykończenie i wygląd i trwałość
>
> 1. Pierwszy to ASUS z 24 miesięczną gwarancją
> http://www.asus.pl/_content/art_614.php
> 2. Drugi to HP Compaq z 12 miesięczną gwarancją
> http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=2344
> Może ktoś użytkuje podobne sprzęty i coś doradzi.

Ja mam- podobn3 pieniądze zapłaciłem za niego jakiś pół roku temu, więc
teraz za niecałe 5000 PLN brutto kupisz coś o wiele lepszego- Acera TM
4601 - komputer do wszystkiego łącznie z grami typu HL2 czy C-S 1.6 a ja
ostanio odpalam X3 REUNION
rozszerzyłem tylko RAM do 1GB

minusy;
-nieczuje klawiatury- niezawsze wciskam klawisze i to powoduje sporo
literówek,
-podstawowy mankament Acera to słabej jakości obudowy, które szybko ię
rysują
-brak COM, ale niema problemu z przejściówkami na USB

plus;
-napęd który możesz wymienić na drugą baterię
-można pracować z dokumentami internetem via WiFi ponad 4 godziny na
podstawowej baterii- przynajmniej mi się to udaje,
-postawowa gwarancja tylko 1 rok, ale można przedłużyć do 2 lub 3 lat
nawet kilka dni przed końcem 1 roku! więc albo nam się laptop nudzi i
chcemy go wymienić, albo przedłużamy gwarancję.

Pomyśl o Acerach!
To naprawde laptopy średniej półki, może i średniej jakości ale o
najlepszym współczynniku ceny do możliwości.
Dlaczego tyle się pisze o problemach z nimi?
  jest ich najwięcej na rynku- niepamiętam ale pewnie coś koło 50%

Bartek