Re: P700 Mhz i 64 RAm - jaki antywirus

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 01:50:36 MET

red w wiadomości <news:dnfmk5$jf4$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Wiem, ze filozofia inna, ale to tak jakby zezwolic userom *nixa na
> wszystko (tj. dac im wszystkie prawa). Jest cos takiego jak SP2, cos
> takiego jak WU i nawet wbudowany (kiepski bo kiepski) firewall. No nie
> ma wala, ale wirusy same nie wlaza.

Hmmm... kabel to w końcu sprzęt ;) - to może coś dodam - jak _na czas
instalacji_ xp nie wyciągniesz z kompa kabla dostarczającego sieć
skonfigurowaną poprzez dhcp, to po instalacji masz ślicznie zawirusowanego,
albo raczej "zatrojonowanego" windowsa, i to tak dogłębnie, że raczej nie do
wyleczenia...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel