Re: P700 Mhz i 64 RAm - jaki antywirus

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 00:03:52 MET

Gargamel wrote:
> K6-III 400 256MB RAM i z bardzo wolnym dyskiem 40GB (strasznie newralgiczna
> sprawa dla rozrośniętych w pliki systemów),

Ale to jest rowniez domena systemow *nixowych. Do ktorego katalogu
bedacego standardowym dla systemu bys nie wszedl - plikow sa setki...
tak, wiem, ze czesc to urzadzenia itp. :)

> bezpośrednie porównanie - XP to
> tragedia, KDE-Mandriva2006 też, i to chyba jeszcze gorzej, ale KDE z
> najnowszego Suse chodzi całkiem znośnie (w porównaniu do dwóch poprzednich
> przypadków).

Widac kwestia konfiguracji - na cielaku 600 MHz, 256 RAM i 20GB dyskiem
5200rpm XP rowniez potrafi chodzic znosnie. Ale jakos nie potrafie
wyobrazic sobie KDE na tym sprzecie... Moze kiedys Suse wyprobuje,
aczkolwiek uzytkowniczka tego zestawu nie jest obcykana w tym temacie :)

> ps.: z mojej strony EOT dla tego kolejnego flamewara (ktoś tu wspominał już,
> że go odwiozą z tego powodu do wariatkowa, nie chce mieć gościa na sumieniu
> ;) i NTG...

To bylem ja :-P

--