Re: P700 Mhz i 64 RAm - jaki antywirus

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 23:21:56 MET

red w wiadomości <news:dnfeak$br4$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> No oczywiscie, ze nie. KDE to mega kobyla, a XP na moim sprzecie nawet z
> wlaczona Luna jest po prostu odrzutowcem. I nie, nie korzystalem z MDK.
> To bylo pod FC, a nawet Gentoo z obsluga nV pod Xami.

K6-III 400 256MB RAM i z bardzo wolnym dyskiem 40GB (strasznie newralgiczna
sprawa dla rozrośniętych w pliki systemów), bezpośrednie porównanie - XP to
tragedia, KDE-Mandriva2006 też, i to chyba jeszcze gorzej, ale KDE z
najnowszego Suse chodzi całkiem znośnie (w porównaniu do dwóch poprzednich
przypadków).

ps.: z mojej strony EOT dla tego kolejnego flamewara (ktoś tu wspominał już,
że go odwiozą z tego powodu do wariatkowa, nie chce mieć gościa na sumieniu
;) i NTG...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel