Re: [skladanie komputera] sempron

Autor: Blesso <spam>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 20:18:55 MET

przy wyborze telefonu bralem pod uwage przede wszsytkim maksymalny czas
czuwania baterii
ten telefono podlaczam do ladowarki raz na tydzien
jesli sa jakies Nokie ktore 3maja dluzej -to faktycznie moglem wybrac inny
tel ale po pierwsze nie jestem w temacie tel wiec wzialem to co wiedzialem
ze bedzie tak dlugo trzymalo( a tel. kupilem od kumpla ) i wiedzialem "co z
nim i co w nim "
a po drugie jestem uczulony na "ceglane " Nokie ( jakos nie moge patzec na
ten sam aparat robiony od wielu lat - z innym nazewnictwem i dodatkami w
postaci zbednych bajerow)
Nie widze tu zadnego zaprzeczania sobie - dajac przykald zakupu urzadzenia
za male pieniadze ( a ten telefon - nawet uzywany jest drozszy od kwoty
ktora dalem ) i w b.dobrym stanie . Dla mnie to byl okazaja - tak jak
zakup plyty pod socket A na KT 400A za mniej niz 90zl

Blesso