Re: P IV

Autor: <Łukasz> <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 16:47:49 MET

> Prescott z serii 500 moze dochodzic do 70st w stresie.
> Te temperatury ktore podalem dotycza wnetrza obudowy, a nie
> temperatury procesora. Wiatrak nie reguluje sie temp procesora,
> ale temperatura pobieranego powietrza.
> Mozliwe ze masz taka sytuacje, ze powietrze w obudowie jest
> gorace (ponad 40st) i wiatrak kreci sie na max, ale mimo tego
> ledwo daje rade (wiec masz 70st na procesorze). Jaki masz
> odczyt z temp plyty? Czy obudowa ma w ogole wiatrak wywiewajacy
> powietrze i czy jest sprawny? Jesli masz airduct to czy jest
> dobrze dopasowany do umieszczenia gniazda procesora na plycie?

Mam nadzieje że widziałeś wiatrak intela bo jakoś tak dziwnie gadasz.
Są wentylki od innych producentów (np. Artic) które mają taki czujnik na
kabelku włożony w radiator które to właśnie dobierają temp z powietrza, ale
boxy nic takiego nie mają i temp. reguluje właśnie czujnik temp. pod
procesorem.
Na mój gust albo procek się zwalił albo coś z płytą.
Widziałem taki zwalony procek athlon 2000+, tylko tamten cały czas był
zajęty na 100%. Po zdjęciu radiatora miał zwęglone gumki ...