Re: P IV

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 15:49:04 MET

Użytkownik "orob" <nic@tam.nie.ma> napisał w wiadomości
news:dnemlc$7vl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> wszystko sie zgadza, ale wydaje mi sie ze tak mocno sie kreci przez to,
> ze jego temperatura to 71-73 st.
> gdyby bylo tak jak mowisz , to krecilby sie szybko,ale temperatura
> powinna byc normalna .

Prescott z serii 500 moze dochodzic do 70st w stresie.
Te temperatury ktore podalem dotycza wnetrza obudowy, a nie
temperatury procesora. Wiatrak nie reguluje sie temp procesora,
ale temperatura pobieranego powietrza.
Mozliwe ze masz taka sytuacje, ze powietrze w obudowie jest
gorace (ponad 40st) i wiatrak kreci sie na max, ale mimo tego
ledwo daje rade (wiec masz 70st na procesorze). Jaki masz
odczyt z temp plyty? Czy obudowa ma w ogole wiatrak wywiewajacy
powietrze i czy jest sprawny? Jesli masz airduct to czy jest
dobrze dopasowany do umieszczenia gniazda procesora na plycie?