Re: P IV

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 11:31:38 MET

orob napisał(a):

> Podczas pracy komputera slychac jak wentylator przyspiesza i zwalnia
> adekwatnie do obciazenia procesora. Wydaje mi sie, ze od poczatku (od
> wlaczenia komputera) kreci sie na najwyzszych obrotach - dlaczego ? i
> dlaczego sie tak strasznie grzeje ?

to normalne, że po włączeniu kompa wentylatory się mocno rozpędzają.
a czemu sie grzeje... to od wielu rzeczy może zależeć: brak przepływu
powietrza, za ciasno w budzie, radiator nieodkurzony, są inne "grzałki"
w obudowie, za ciepło dookoła i masa innych rzeczy. poza tym napisałbyś
jaki rdzeń, jaka obudowa, z uwzględnieniem wiatraków. i w ogóle resztę
konfigu.

--
                 _____