Re: P IV

Autor: <Łukasz> <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 12:16:26 MET

> Podczas pracy komputera slychac jak wentylator przyspiesza i zwalnia
> adekwatnie do obciazenia procesora. Wydaje mi sie, ze od poczatku (od
> wlaczenia komputera) kreci sie na najwyzszych obrotach - dlaczego ? i
> dlaczego sie tak strasznie grzeje ?

To już Prescot czy Nordhwod ? Jak Prescot to możliwe że za słąby wentylek,
jak Northwod i jesteś pewny że wszystko z prockiem ok to stawiam na płytę. A
co do tego przyśpieszania: jak dokupiłem dysk twardy i grafikę miałem
właśnie takie efekty i było to wyraźnie słychać te różnice obrotów-po
wymianie zasiłki wszystko się unormowało.