Do znawców notebooków

Autor: shreek <pulikowNOSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 13:35:26 MET

Witam

/Czy jest jakieś dobre forum lub grupa news o notebookach (po polsku)?/

A teraz wracając do konkretów.
Chcę zmodernizować Armadę 1750.

1. Jaki RAM będzie tam działać? W tej chwili magistrala jest 66MHz. Czy
pójdzie tam SODIM 133MHz?
Jak z tzw "dwustronnością" modółów, armada jest na BX więc muszą być
dwustronne moduły.
Czy możecie polecić mi jakieś konkretne rozwiązanie?

2. Procesor. Czytałem w necie, że można instalować MMC-2 PIII ale będą
chodzić tylko na downsteep. Jaki procesor da jakąś wyraźną poprawę
wydajności? A może są jakieś PII o częstotliwościach powyżej 366MHz?

3. Dysk. Czy można tam zainstalować dysk około 20GB? Jak przenosi się ten
dziwaczny bios, który jest zapisany na dysku? Czy wystarczy zainstalować
dysk a później uruchomić z dyskietki program do konfiguracji, czy trzeba
wcześniej jakoś specjalnie ten dysk przygotować?

4. CD - DVD. Da się? Widzę, że jest tam firmowy CD (odpowiednio
wyprofilowana klapka). Może jakieś przeróbki załatwią sprawę?

--
 M.P.
GG 1119311