Re: Jaki monitor???

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 01:33:54 MET

Krasnal <krasnal74wytnij@o2.pl> wrote:

> Miałem 17" i sprzedałem kupując 19". Sporo gram, mam na kompie TV,
> oglądam dużo koncertów, trochę filmy, czasem coś na DVD i 17" była dla
> mnie za mała.

            Gry OK, ale z tymi koncertami i filmami DVD to Ty tak na powaznie?
Sam mam w konfigu SS2, ale uzywam go praktycznie tylko do zgrywania na DVD
+ ew. podgladu Wiadomoci jak cos robie na komputerze. Na TV, nawet zwyklym
29" a nie jakims wypasionym 32-46" 16:9 oglada sie to zupelnie inaczej -
inny kineksop, odwzorowanie skali YUV, wielkosc i wygoda obslugi pilotem
przy rozwaleniu sie na kanapie/fotelu. Bez przesady - swietna Manta Emperor
III obslugujaca nawet QPL i GMC kosztuje cale 175 zl.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl