Re: komp sam sie restartuje

Autor: rozi <rozi83_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 01:52:45 MET

Użytkownik "kosik" napisał w wiadomości
> pomysłów. Czyżby problem był z płytą? Kupiłem częsci uzywane, bo nie
> opłaca mi sie pchać nowych do drugiego kompa i nie wiem czy mam już zatłuc
> sprzedającego czy co. Płyta to Asus A7V8X-X, procek Duron 1600, grafika

Witam,
Ja mialem kiedys podobny problem z komputerem. Co jakis czas restartowal sie
bez przyczyny. Nie pamietam juz, ale chyba nawet zadnych niebieskich ekranow
nie wywalal. Wymienialem sie z kumplami wszystkimi czesciami jak leci. Plyta
jaka mialem byla Asusa A7V i jakies tam cyferki, nie pamietam jaka , bo juz
nie mam scierwa :] Wtedy to byla jakas lepsza, raid, 5 kanalowa karta,
gadajaca babka w dosie. Np: jak sie przegrzal to gadala cos. Sexy glosik
miala :D To byl komp z dusza :) No ale resety byly bez zapowiedzi, humorki
trzymaly dalej, jak z prawdziwa baba :) System stawialem w kolko. Jako ze
mam zawsze wpiety komputer do sieci to odrazu instalowalem firewalla. Tak
minelo z pol roku. Potem nawet sie przyzwyczailem, zapisywalem wszystko co
10 minut. No i pewnego dnia kumpel mowi do mnie, stary pozycz mi firewalla.
To mu dalem: Black Ice. Dzwoni do mnie za dwa dni, ze mu sie system wywala
10 razy dziennie i co mu za wirusa dalem pyta :) Tez mial asusa plyte. Wiec
odinstalowalem "wirusa" i od tamtej pory zadnych problemow. Nie znam sie
ogolnie, ale popatrz czy nie masz jakiegos programu co ci sie tnie z kompem.
Pozdrawiam
rozi