Re: Laptop - 14 cali a mocny

Autor: Paweł Łącki <welniak17beztego_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 21:06:14 MET

> A jaki teraz procesor jest optymalny jakosc/cena?

Jakby był jeden optymalny, to by nie było całej oferty :) A tak na serio, w
twoim przedziale to pewnie będzie właśnie jakiś pentium "m" /turion.

> Tzn. ze o wolniejszej pracy notebooka z tmyi samymi parametrami co
> stacjonarka nie decyduje procek tylko inne czesci?

Tak, np dysk,, jak już napisano. U mnie na laptopie doskonale to widać.
Zwłaszcza przy 256ramu.

> Chodzi o to ze chce kupic laptopa ktorego bede uzywal jak stacjonarke
> podlaczona do zewnetrznej klawiatury i monitora. Czyli szukam sprzetu
> ktory zre baterie i sie grzeje ale zato dobrze chodzi. Musi to byc laptop
> jednak bo bede go przenosil czesto i daleko.

Eh, no to powtórze jeszcze raz: Do czego używał?????
- do aplikacji biurowych????
- do oglądania filmów i gier????
- do edycji video
Jak mamy coś polecić wiedząc tylko, że "komputer może żreć prąd i się grzać"

--
greetings Pawel Lacki
160000 pikseli i LICZNIK PINGWINÓW