Re: Jak wyciszyć komputer OPTIPLEX GX 150?

Autor: Weecioo <weecioo_at__nospam_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 20:30:25 MET

Użytkownik "Rex" <walcz@ze.spamem> napisał w wiadomości
news:dn9nh4$64m$1@news.onet.pl...
> Rex napisał(a):
> P.S. Wysyłam ten post drugi raz, tym razem bez załączonych zdjęć. Gdy
> załączyłem zdjęcia za pierwszym razem, w folderze wysłane w programie
> pocztowym Mozilla Thunderbird miałem zapisany ten post ale nie został
> odebrany - nie pojawił się w folderze odebrane. Czy ktoś wie dlaczego
> tak się dzieje? - tzn. że nie mogę odebrać postu z załączonymi zdjęciami.

moze po prostu nie wyslal- na grupy newsowe przyjęło się nie wysyłać
załączników. Zdjęcia do pokazania na newsach najlepiej wystaw na jakiś
serwis typu www.voila.pl , mfoto, fotosik imageshack.us i pokaz tylko link.
Jak ciężkie, to najlepiej www.voila.pl- tam wchodzą kilkumegowe i nie ma
limitu transferu...

pozdrawiam,