Re: Laptop - 14 cali a mocny

Autor: Paweł Łącki <welniak17beztego_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 17:56:01 MET

> Sa dwa rodzaje procesorow: mobilny i stacjonarny(chyba).
> Czy mobilny jest dobry jak sie duzo pracuje na baterie?
> Jesli tak to ja chyba potrzebuje stacjonarny?

Spróbuję to w miarę jasno wytłumaczyć (przepraszam technomaniaków za
nieścisłości)
Niestety jest więcej rodzajów procesorów. Najpopularniejszym "mobilnym" jest
Pentium "M" i nie tylko pożera oo mniej baterii, ale jest całkiem szybki (o
wiele szybszy niż wskazywałoby na to jego taktowanie - także nie bój się
procesorów Pentium "M" 1.6-2.0ghz bo wydajnościowo są one na poziomie PIV o
taktowaniach większych o 1GHZ - mniej więcej)

Pytanie brzmi - jaki rodzaj "wydajności" jest ci potrzebny? A to zależy do
czego zamierzasz używać komputera. Mógłbyś coś o tym napisać?

--
greetings Pawel Lacki
160000 pikseli i LICZNIK PINGWINÓW