Laptop - 14 cali a mocny

Autor: Seba <dogrupy_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 12:01:49 MET

Witam.
Chcialbym kupic laptopa szybkiego, ktory moze zjadac duzo pradu.
Nie bede go uzywal bez sieci, ale potrzebuje laptopa bo bede go czesto
przenosil.
Nie zalezy mi tez zeby miec duzy monitor.
Cenowo interesuje mnie sprzet miedzy 3500-4500.
Sa dwa rodzaje procesorow: mobilny i stacjonarny(chyba).
Czy mobilny jest dobry jak sie duzo pracuje na baterie?
Jesli tak to ja chyba potrzebuje stacjonarny?

Pomozcie mi cos wybrac.
Z gory dzieki.

Pozdrawiam.